Współcześnie w niemal każdej branży konkurencja jest tak olbrzymia, że aby utrzymać firmę na rynku, trzeba koniecznie stosować różnorodne formy reklamy. Najbardziej skuteczna okazuje się reklama outdoorowa w postaci telebimu, czyli dużego ekranu LED wyświetlającego informacje na temat przedsiębiorstwa. Taka konstrukcja powinna być oczywiście zamontowana w miejscu o dużym natężeniu ruchu. Najlepsze lokalizacje to drogi przelotowe oraz centra dużych miast.
Telebim jest niezwykle polecaną formą reklamy przede wszystkim dlatego, że ze względu na zastosowanie diod LED-owych jest znacznie lepiej zauważalny od zwykłego bilbordu. Ponadto istnieje tutaj możliwość szybkiej zmiany wyświetlanych treści za pomocą specjalnego programu komputerowego. Pamiętajmy o tym, że duża dynamika obrazów bardzo skutecznie przyciąga uwagę odbiorców, dzięki czemu łatwiej jest ich zainteresować ofertą produktową lub usługową. Oto pozostałe kluczowe zalety telebimów:
– informacje na nich prezentowane są lepiej zapamiętywane
– wyświetlany obraz charakteryzuje się wysoką szczegółowością i wyrazistością (jest widoczny o dowolnej porze dnia i nocy, a nawet w trudnych warunkach pogodowych)
– pozwalają przekazać maksymalnie dużo treści w krótkim czasie