Parę miesięcy temu foliowe torby w sklepach przestały być dawane w gratisie do zakupów. Teraz, za każdą reklamówkę trzeba płacić od kilku do kilkudziesięciu groszy. Nie wydaje się to być dużym wydatkiem, ale przy większych ilościach zaczyna być problematyczne, zwłaszcza gdy jest się właścicielem sklepu i trzeba zastanowić się nam opłacalnością takiego kosztu. Korzystne zaś może to być, gdy połączy się reklamówki wraz z reklamą sklepu.
Torby z folii reklamowe mogą dawać dużo korzyści, zarówno sprzedającemu jak i kupującemu.
Wytrzymałość – Reklamówki z nadrukiem są zazwyczaj grubsze, a tym samym wytrzymalsze. Da się w nie włożyć więcej ciężkich rzeczy bez ryzyka pęknięcia torby i rozsypania się wszystkiego na ziemię. Ponadto, da się ją ponownie użyć przy kolejnych zakupach bez konieczności wydawania pieniędzy.
Prywatność – Logo lub inny rodzaj nadruku na foliowej torbie zapewnia w pewnym stopniu odrobinę prywatności. Wszystko dzięki dodatkowej warstwie koloru, która w większym lub mniejszym stopniu przysłania to co znajduje się w środku.
Reklama – powiada się, że reklama jest dźwignią sukcesu i to jest prawda. Foliowe torby reklamowe mając na sobie nazwę sklepu lub jej logo rozreklamują go, a za wszystko będą odpowiedzialni nieświadomi niczego klienci. Będą zadowoleni, że mają w czym nieść swoje zakupy, a wzrok przechodniów będzie padał na ich torby. Od razu zauważą w jakim miejscu był człowiek i stwierdzą, że skoro on zaufał temu miejscu, to oni też mogą się do niego wybrać. W końcu jeśli ktoś tam kupuje, to nic się nie stanie jeśli oni zrobią to samo, a gdy już tak się stanie, sklep zyska kolejnego nieświadomego człowieka reklamującego go poprzez używanie reklamówki z nadrukami.