Nowa oferta nie wypromuje się sama. Nawet sklep o uznanej renomie nie może zbagatelizować kampanii informującej. Tylko dzięki niej klienci dowiedzą się o usługach lub produktach wprowadzonych do asortymentu. Jak ciekawie podzielić się z nimi nowymi propozycjami?
Nowe produkty w ofercie należy przede wszystkim wyróżnić. W przeciwnym razie klienci mogą ich nie zauważyć w drodze po znane oraz ulubione elementy asortymentu. Zamiast umieszczać nowe towary na półkach, warto wykorzystać standy z tektury. Ustawione w sklepowej alejce już z daleka zwracają uwagę. Poza tym, są dostosowane do wybranej kategorii produktów, zawierają logo i nazwę producenta, często opatrzone są jakimś chwytliwym hasłem.
Zaprezentowany w takiej oprawie towar zdecydowanie szybciej ląduje w koszyku. Displaye tekturowe to tania i skuteczna forma reklamy informującej. Można je umieścić blisko kasy, wówczas klienci będą mogli się przyjrzeć podczas oczekiwania w kolejce. O nowej ofercie warto poinformować ich także w rozsyłanych materiałach promocyjnych.
Nawet jeżeli swoją sprzedaż prowadzi się w trybie stacjonarnym, warto korzystać z reklamy w sieci. Klienci często zaglądają na strony internetowe sklepów, szukając tam różnych produktów lub porównując ceny. Nowe towary należy w jakiś sposób wyróżnić na stronie. Stali klienci powinni też otrzymywać wiadomości mailowe z listą premierowych propozycji. Dzięki temu nie tylko poznają dany towar, ale istnieje spora szansa, że trafi on na ich listę zakupów.