Silna tożsamość jest niezbędna dla każdej firmy, aby odnieść sukces. Pomaga ona zbudować zaufanie potencjalnych klientów i sprawia, że firma zostaje zapamiętana. Silny wizerunek firmy może zwiększyć sprzedaż i poprawić świadomość marki w wielu kanałach tak samo mocno, jak najwyższej jakości projektowanie produktów samych w sobie.
W dzisiejszym świecie jesteśmy nieustannie bombardowani informacjami z różnych źródeł. Ludzie muszą szybko zrozumieć, o co w czymś chodzi, zwłaszcza jeśli jest to produkt lub usługa. W tym kontekście identyfikacja wizualna odgrywa ważną rolę, jeśli chcemy, aby projektowanie produktów wysokiej jakości miało sens i jednocześnie, aby te produkty zostały przez ludzi zauważone, tak samo, jak Twoja firma.
Pomaga im zdecydować, czy powinni kupić Twój produkt, czy nie. Może również pomóc w budowaniu wizerunku marki poprzez stworzenie emocjonalnego połączenia z klientem.
Nazwa – nazwa Twojej firmy i wszystko inne, co może mieć (na przykład, jeśli jesteś Jane Smith i masz psa o imieniu Bob).
Logo – logo jest zazwyczaj symbolem lub ikoną, która reprezentuje markę i pomaga konsumentom ją rozpoznać.
Czcionki – różne czcionki mogą przekazywać różne emocje, dlatego ważne jest, aby używać tych właściwych dla Twojej firmy.
Paleta kolorów – paleta kolorów składa się z kolorów, które dobrze ze sobą współgrają i są spójne we wszystkich aspektach projektu.