Współcześnie większość firm promuje się głównie w Internecie, co jednak nie oznacza, że tradycyjne formy reklamy odeszły do lamusa. Nadal dużą popularnością cieszą się materiały drukowane, ponieważ treści na nich zawarte bardzo łatwo utrwalają się w świadomości odbiorców i efektywnie oddziałują na ich zmysły. Prowadząc działalność gospodarczą, warto zatem pomyśleć o nawiązaniu stałej współpracy z profesjonalną drukarnią. W pierwszej kolejności opłaca się oczywiście zamówić tam ulotki.
Wspomniane we wstępie ulotki to niewielkie materiały reklamowe przeznaczone do bardzo szybkiego rozpowszechniania (na ulicy, w centrach handlowych itp.). Zazwyczaj przyjmują formę pojedynczej kartki bądź rozkładanej, maksymalnie czterostronicowej broszurki. Kosztują stosunkowo niewiele, a pozwalają na skuteczne promowanie oferty produktowej albo usługowej. Oprócz nich każda drukarnia jest również w stanie bez żadnego problemu przygotować eleganckie wizytówki (o wielkości kart kredytowych), karty rabatowe (obniżające pierwotną wartość towarów), kalendarze biurkowe i ścienne, teczki firmowe (przydające się podczas wszelkich spotkań biznesowych) oraz foldery w formacie A6 i A5. Dodajmy, że w ostatnich latach coraz więcej podmiotów stawia na katalogi, czyli atrakcyjne książeczki prezentujące wykaz wszystkich oferowanych wyrobów (ewentualnie tych najważniejszych). Stają się one podstawowym źródłem komunikacji z konsumentami, nie generując przy tym zbyt dużych kosztów. Dlatego stanowią świetne rozwiązanie nawet dla małych przedsiębiorstw. W tworzeniu katalogów na zamówienie specjalizuje się m.in. drukarnia Betmor z Poznania.